تور زمینی ارزان تا سفری هیجان انگیز و پر خاطره

تور زمینی

تور زمینی ارزان امروزه یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین تور های گردشگری محسوب می شود . دلایل محبوبیت تور زمینی از نظر هر توریست متفاوت بوده و در حوزه کاری گردشگری بسیار جالب می باشد .

دلایل محبوبیت تور زمینی خارجی :

تور های زمینی به دلایل بسیای  محبوب می باشند که در ادامه این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید :

 

 

 

 

نظر کارشناسان و سایت های معتبر گردشگری :

تور زمینی خارجی برای کودکان !

تور زمینی خارجی تجربه بسیار جالبی برای کودکان می باشد و بسیاری از خانواده تجربیات خود را در این خصوص به اشتراک گذاشته اند که در این حوزه بسیار جالب است .

به چه دلیل هر فردی بایستی یک بار سفر زمینی خارجی را تجربه کند ؟

تور زمینی خارجی به دلیل اینکه یک سفر زمینی بوده و شما را با پیرامون خود بهتر از تور هوایی آشنا می کند نیاز است هر فرد در زندگی یک بار حداقل تجربه نماید .

 

پیرامون انسان به زبان ساده یعنی چه؟

بنده در یک ویدیو تفاوت کامل تور زمینی خارجی و هوایی را توضیح داده ام توصیه می کنم حتما ویدیو پایین را تماشا کنید تا بهتر با مفهوم تور زمینی خارجی آشنا شوید :

دیدگاه های اقتصادی :

مسائل اقتصادی در سفر همیشه مسئله مهمی برای خانواده ها بوده و خوب در سفر زمینی خارجی شما می توانید این مورد را به خوبی مدیریت کنید و از سوی دیگر افراد خانواده هم لذت بیشتری ببریند .

وسایل مورد نیاز در سفر های زمینی خارجی :

بسیاری از مسافران که تجربه رزرو تور زمینی خارجی را ندارند و همیشه این سوال برای این دوستان پیش می آبد که چه وسایلی باید در سفر همراه خود داشته باشند ، برای این افراد توصیه می کنیم تا ویدیو زیر را تا انتها تماشا نمایند :

 

تور زمینی خارجی ارزان :

تور زمینی معمولا  ارزان تر از تور های هوایی می باشد و بسیاری از توریست ها و جهان گردان ترجیح می دهند که به این شکل سفر کنند تا هم با پیرامون خود به خوبی آشنا شوند و هم به خوبی بتوانند مسائل مالی خود را مدیریت نمایند .

تور های زمینی خارجی به چند دسته تقسیم می شوند ؟

تور های زمینی خارجی با توجه به شرایط جغرافی کشور عزیزمان ایران به پنج کشور ترکیه ، ارمنستان ، آذربایجان ، گرجستان و عراق تقسیم می شود ولی در این مقاله صرفا در خصوص کشور های گرجستان ، ترکیه ، ارمنستان و آذربایجان صحبت خواهیم کرد .

مقاله تور زمینی خارجی :

تور زمینی خارجی یکی از بهترین سفر های ممکن برای هر توریست می باشد بنده در این مقاله تصمیم دارم تمامی موارد و اطلاعات جامع در خصوص تور زمینی خارجی و کشور های اشاره شده را کاملا توضیح دهم تا پس از مطالعه این مقاله دیگر نیازی به مراجعه به سایت دیگری را نداشته باشید .

تور زمینی خارجی به چه شکلی برگزار می شود ؟

اتوبوس های آن بصورت  وی آی پی و بیست و پنج نفره می باشد  که معمولا از تهران آغاز می شود ولی معمولا از شهر های بزرگ ایران از جمله اصفهان ، شیراز ، تبریز و مشهد نیز برگزار می شود ولی به صورت محدود .

 

پایانه های مرزی ایران با کشور ترکیه :

ایران و ترکیه سه پایانه مرزی مشترک دارند از جمله مرز بازرگان ، رازی و سرو  مهم ترین پایانه مرزی ایران و ترکیه پایانه مرز بازرگان می باشد که به درگاه اروپا شناخته می شود .

اطلاعات تردد تور های زمینی خارجی از پایانه مرزی بازرگان :

تور های زمینی ترکیه از جمله تور زمینی استانبول ، ترابزون ، آنتالیا ، قونیه ، گرجستان و ازروم از این مسیر تردد می کنند و معمولا تور زمینی وان ترکیه از این مرز صورت نمی گیرد .

امکانات مرز بازرگان :

پایانه مرزی  بازرگان در انتهای بلوار امام خمینی شهرک بازرگان و بعد از شهر ماکو می باشد در بلوار امام خمینی صرافی ، هتل و شرکت های بسیاری که در زمینه حمل و نقل و ترخیص خدمات می دهند وجود دارد .

 

خرید ارز و تبدیل پول :

هر زمانی که به پایانه مرزی بازرگان برسید به راحتی می توانید پول های خود را به لیر و دلار تبدیل کنید .

 

 

نکات مهم در خصوص پایانه مرزی بازرگان :

تور های زمینی که از مرز بازرگان برگزار می شود در بیشتر مواقع در پایانه مرزی موارد و نکات منفی از طرف محلی ها دیده شده  که بایستی بسیار مراقب بود از جمله مواردی مانند اجاره پاسپورت جهت حمل بار و موارد غیر قانونی گمرکی

 

میزان حمل بار مجاز در مرز های زمینی :

در مرزهای زمینی بیش تر از   پنجاه کیلو گرم  بار مجاز بوده و بیش از آن ممنوع می باشد و شامل جریمه و استفاده از معافیت پاس پورت می شود .

معافیت پاس پورت یعنی چه ؟

هر ایرانی در سال می تواند یک مرتبه بیش از پنجاه کیلو گرم بار را وارد کند که پس از انجام این کار در پاس پورت های آن ها مهر معافیت ثبت می شود و بعد از آن معمولا بیش از بیست کیلو گرم نمی تواند با خود بار حمل کند .

پایانه مرزی سرو و رازی :

در خصوص پایانه مرزی رازی و سرو معمولا تردد تور های زمینی وان از این مرز صورت می گیرد که تفاوت این دو مرز را هم در ادامه مقاله توضیح خواهم داد .

تفاوت پایانه مرزی سرو و رازی :

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور های زمینی خارجی پیشنهاد می کنیم آرشیو فیلم های آموزشی ما زا تماشا نمایید .

mehdi esmaelzadeh وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp